tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Wednesday, September 8, 2010

:: AKU ::


aku melangkah memijak ke bumi yang nyata...
namun kepala hanya entah ke mana...
tertanya-tanya apa ... kenapa ... dan bagaimana...
silapnya manusia yang hidup didunia...
terkurung aku pada kalimah yang keliru...
senda tawa guraunya sudah ku tak percaya...
namun hatiku masih ragu tertanya-tanya...
apa ini entah nyata kebenarannya...
maafkan aku...
kerna diam membisu...
dan sengaja buat-buat tak tahu menahu...
biarkan aku...
tenang dari mendengar...
madah pujangga merungkupi di tepi jalanan...
dunia bukan milikku...
namun aku lah aku...
tak teruja pada paksi logika...
siang malam berputar...
minda semakin sedar...
kebenarannya berbeda-beda...
renung kalimah Esa...
itulah jawabannya...
biar bebaskan aku...
renung kalimah Esa...
itulah jawabannya...
satukanlah kiblat manusia...

2 comments:

  1. Boleh bgtau siapa penyanyi lagu ni?

    ReplyDelete
  2. Ada band susah btul crik lagu ni mnt giler tp xtau knp sush nk jmpa

    ReplyDelete