tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Monday, November 29, 2010

:: " kawan makan kawan " ::

salam .. 

Dgr je ayat "kawan makan kawan" neh mybe ad segelintir yg pnh rase kn .. bila diri sndri da di tikan dr blkg ngn mmbr sndri .. tp bkn tikam yg p ambek pisau cucuk kat blkg kita...not ! .. tikam belakang neh bermaksud .. asalnye kite ngn dier elok2 je member2 cm tuh kan..last2 dia wat something yg bole meninggalkan kesan yg mndalam lahh kat hati kita neh ... lbh kurg cm pepatah neh ha... gunting dalam lipatan ? musuh dlm selimut ? hahaa.... kot lahhh ..

nak tau sebab apa aku wt entry neh ... sebab nye .. aku sndri pnh mngalaminya lahhh ... tak tau mcm mane nak citer lahh kan perasaan sndri bila da mmber sndri buat mcm tuh ... sangat sangat sakit lahh hati kan... tapi ntah lahhh ... aku tak bole jgk nak buat apa2 sbb aku cuma manusia biase.. ermmm ... :( sedih mmg lahh sedih tp sabar je lahhh yg aku bole buat..

so! sekarang neh aku lebih berhati2 kalau nk pilih mmber .. n tk semudah tuh utk jd mmbr "BAEK" aku ... ooo ..tidak tidak... yg hnye bole jd shbt baek aku forever hnye sorg .. n dia lahh yg mmber yg terbaek bg aku .. smpai bila bila lahhh ... susah sng suka duka kita msh sama sama.. kan kawan kan ?? :) 





nor nira adira .. kau mmg bestfrenz aku yg terbaek lahhh  !! .. aku syg kau nira ! ;) bila aku susah kau tolong aku .. sume rhsia kite share same2 .. smpaikan kita same2 anti ngn "MEMBER MAKAN MEMBER" neh kan ? ... huuu .. sbb kau tau aku pnh rase cm tuh... 

kadang2 terfikir gk aku .. time2 termenung tuh .. teringat balik .. apsl haaa mmbr aku sggop tikam mmbr sndri ... huhu ... n .. apsl ha? ad pepatah or ayat "MEMBER MAKAN MEMBER" neh ... aiiii ...ntah lahhhh ..... nak citer lebih lebih ... makin sakit je rase nyer kan hati neh ... 

ermmm ... neh aku citer pnglmn aku sndri kan..so,kalau korg2 ad pnh mngalami rase or situasi cm tuh .. kita share same2 lahh ..mane tau ..korg dpt lepaskan rase sakit hati tuh ngn lebih selesa sikit... citer pnglaman korg .. kan.... 


p/s : pape hal pon aku pnye prinsip !  sekali orang JAHAT ngn aku..aku akan LEBIH JAHAT ngn die..sekali orang BAEK ngn aku..aku akan LEBIH BAEK ngn die.. yes ! my prinsip 
:sekali berkawan biar selamanya berkawan..kekal sampai bila-bila..bukan khianati kawan: 

No comments:

Post a Comment