tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Thursday, December 9, 2010

:: citer citer aku ::

Assalamualaikum ...
saje saje menconteng conteng disini .. sambil2 dgr lgu sahabat by aizat .. sambil sambil nak hilangkan kestressan .. :D


nak tau aku neh orang yg cm mane?? akan di listkan info2 pasal aku dibawah ye .. haha 


---------------------------------------------------------------


citer 1
nama aku madihah .. tapi mmber2 biase panggil aku madie saja ..sebab dorg tau aku tak suka kalau dorg panggil aku DIEHA..betol betol tak suka .. so korg pggl aku madie okeh ! ;D tq..


citer 2
aku suka makan !! yah ! sangat sangat menyukainya .. haha ..paling suka mkn masakan yg mak aku masak lahhh beb !! ohh !! maveles!! tiada tandingannya lahhh.. tiada pilihan laen .. hnya mskn ibu ku yg bole mmbuatkan aku angau selama 40hari... lalala :P..

citer 3
aku suka teh o ais laici !! kira tahap hantu lahh suka nye tuh ..mcm mane aku leh ter FALLING IN LOVE erk dgn teh o ais laici neh ?? ntah ? aku pon tak tau ... tp kan? kan? korg leh try lahh kalau nak tau ap rase teh o ais laici tuh kan .. MANTAP SEHHHHHHHH !! hehe

citer 4
aku suka MUSIC !! suka nyanyi .. dgr lagu .. everything about music.. sgt2 minat lahh .. jenis lagu yg dminati adalah kearah INDIE INDIE punye lagu .. sbb lagu2 dorg betol2 menjiwai hati aku .. haha..

citer 5
sangat suka tengok orang yang mahir bermain dgn gitar ! mereka sangat COOL lahh !! .. ;) tapi kan kan kan ?? aku pulak dikategorikan sebagai GITAR KAYU! hah.. apakah itu gitar kayu ?? tuh pepatah aku lahh kan.. yg bermaksod.. tak reti langsung maen gitar lahhh !! hahaha... ngek ngek .. jujur beb ! ... takpe lahh .. aku men je lahh gitar maenan adek aku yg da tk rupe gitar da.. (mklum lah zaman adek aku umo 3 4 tahon cm tuh lahh pnya gitar..skrg beliau suda berumor 17tahon..huhu .. sadis! )

citer 6
nak tau tak ... haaa...tknak tau suda ? tak yah ambek tau kan... teringat lahh pulak dulu2 time aku sekola rendah .. haaa ... sangat sangat BUDAK BAEK lahh aku .. huhu ... dulu aku mmg jenis berkawan ngn dak laki .. dr taski lagi tuh haaa.. so,time skola lhh kan... sekola ptg.. ataupon SRA .. haaa... balik skola sepatotnye teros balik umah lahh kan... neh tak... sebok p maen2 dulu lahhh .. nyorok2 lahh .. kejar kejar lahh .. paling best panjat pokok pelam p petik buah pelam haaaa yang ad kat sekola tuh... berdiri dirilahh haaa kat atas bumbung garaj beskal tuh..wahh !! dulu saya sangat BAEK lahh .. ngeeee .. n balik umah nak dkt2 maghrib tuh haaa... baru lahh sampai umah .. naseb lahh mak ngn ayah jenis sporting .. nak marah pon tak bole jgk .. sbb aku balik lmbt pon bkn p mrewang mane2 pon..jz lepak kt sekola je haaa .. n mak ayah aku pon da tau da perngai aku neh mcm mane.. mklom lahh ... BUDAK BAEK kan... haha ... pape pon smpai umah gtau lahh kan ap yg aku ngn mmbr aku wt kt sekola.. baru lahh dorg sedap sikit hati kan ;) dulu time budak2 mesti lahh agk lurus sikit kan... HAHA 

citer 7
lebih selesa br tshirt .. jeans .. tudung n sandle or selipar .. aku tak suka yg ala.. menyemakkn .. simple2 aja suda.. n jarang2 lahh aku nak pakai ala2 GADIS gitu .. nanti sah2 jadi bahan pnya lahh ngn mmber2 aku.. kalau aku dress up ala2 GADIS kan haaa ... tak suka tak suka... huhu .. dorg2 pon da tau citarasa aku jenis yg cm mane .. mybe ada yg kate .. heeee .. tak up to date lagsong lahh minah neh ... takde class gitu .. ahh !! p bawak balik kampong lahh class kau tuh !! ada aku kesah ?? suka hati aku lahh bhaii .. duet duet aku .. badan badan aku .. haha

citer 8
jenis kepala batu..keras kepala..hati batu..hati kering.. hati kayu .. hah ! pape je lahh yg berkaitan ... aku tak tau nape prgai aku jnis cm neh .. mybe sebab aku anak sulung kot..so, aku ada tanggongjawab sendiri .. n aku adalah sangat2 ego..ego ap ? tak suka aku dipijak .. ditindas.. lagi2 for kaum yg sejenis ngn aku .. korg2 jgn lahh sng2 je letakkn maruah korg dibwh.. aku bkn nak mengajar .. tp fikir lahh .. same2 fikir .. mane baek mane buruk .. sebab tuh lahh aku da lali da kalau ad yg ckp aku ego .. ego bersebab tak menjadi masalah kan ?? so... fikir fikirkanlahh ..

citer 9
jenis yg tak kesah utk berkawan .. tapi dlm masa yg same.. aku tgok jgk mcm mane dorg2 tuh ... aha... nak berkawan kena pandai memilih beb ! tuh penting weh .. kang tak pasal2 abeh korg.. tak sume manusia kat dunia neh baek.. jadi baek berjage2 sebelom terkena.. *yah ! sebagai peringatan bersama* aku kadang hu ha hu ha gk ngn member2... tpi tuh lahhh kena berhati2 n berjge2..tk sume mmber aku hu ha hu ha ... jenis yg tak sekeple ngn kita tk bole gk .. jadi carik lahh member2 yg sekepla ngn kita..yg bole sama2 memahami ... utk kebaikn bersama kan ...;D

citer 10
suka gadoh gadoh ngn adek adek aku .. lagi2 time aku balik kg.. hah !.. mmg bising lahh umah tuh .. adk bradik ad 4org jerk weh .. tp riuh nya cm adek bradek ad 12org..haha..bese lahhh .. baru lahh meriah kan kan ?? mak ayah takde lahh rase senyap je bosan je ... haha.. dgr sore2 ank gadoh2 neh...huhu ... *tapi kalau hari hari mau kena pelangkung gk kan haaaaa...memekak je..bingit gk lahhh ...huhu..sory mak ayh...;P* tapi kan... paling best adalah menyakat MAK aku ... haha ...*jahat jahat! HAHA* suka ngusik mak sebab bila ktorg ngusik.. mak suka membebel.. mak marah tp mcm tak marah ... tuh yg kami suka tuh ngusik mak... mak !! SAYANG MAK ;D .. kdg2 tuh smpai maen kjar2 dsbbkn geram ngn ktorg...hah... ap lg... lariiiiiiiiiii lahhh ktorg... huhu.. kalau tak puas hati gk.. yah ! terima lahhh tendangan atau tumbukan jurusan ke 88 dr mak aku ... HAHA ...tk dpt lari lahh beb !....huhu.... tapi ktorg ibrat gurau2 cm tuh lahh .. sbb tuh lahh ad pape je msti cter ngn mak... pape pon MAK!! mak memang otai rumah lahhh !! sporting sempoi !! TERBAEK lahhh !! sayang mak ketat ketat lahhh !! muahh muahh ;D 


sbnr nye ade byk lg yg aku tak citer lg... next post akn disambong lagi erk .. disebab kan kedua2 tgn neh suda letih utk menjalankan tugas mereka ..so.. aku stop lahh setakat neh saja ... jmpe next post okeh !! 
daaaaaaaaa .... 
vromm vrommm ngenggggggg ...... ^^v

No comments:

Post a Comment