tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Friday, September 16, 2011

:: Demam Exam VS Demam Chicken Pox ! ::

Assalamualaikum ..

Tepat jam 11.11am aku bersedia utk typing dan update entry baru .. setelah sekian lama aku tk update blog .. * okeh ayat tunggang langgang gara gara badan kurang sihat ... say TERIMA KASIH pada sedara CHICKEN POX ! sebab berjaya menyerang aku time dekat dekat nak exam .. * ye exam 19 hrbln neh ! T_T * 

aku syak aku kena penyakit bintang bintang neh time aku lps balik dari appoinmnt braces khmis rituh 15 hrbln .. tp aku biarkan dlu .. mybe bintik yg kat tgn tuh bintik sbb kne gigit nyamuk kott ... bila aku balik bangi aku perasan bintik2 tuh merata kat badan tangan muka .. tuh pon perasan time esok nye bangun tido .. tk bole jd neh ... aku terus siap2 mandi sume .. then aku g klinik ... mula nye aku nak g klinik panel bwh kolej aku je .. sbb FREE je .. tggl tnjuk kad khas je .. TAPI .. malangnye ... tengok tengok klinik tuh tutup lagi .. tkkn lahh cuti satu malaysia kott.. kan klinik swasta .. -_- .. hmmm ... aku tk kesah lahh crik lahh klinik mane2 ... janji bukak ... n aku bole dptkn rwatan ... 

aku pegilahh poliklinik yg time tuh bukak kan.. tk kesah lahh .. poliklinik neh bkn klinik panel kolej aku so... MENGGILA lahh kan caj yg dikenakan tuh .. aku da siap kena cek bagai .. then aku ambek ubat ... cantik betul kena caj RM140 tunai ! ... mmg mahal .. tapi nk tknk kena jgk lahh bayar... kalau tk teruk aku kang .. hmmm ... balik tuh terus aku cll ayah aku .. cakap aku nak balik kg lagi sekali .. padahal semalam baru aku sampai kolej .. esok nye da nak balik lg... aku kena balik jugak sebab aku da sah2 lahh kena pantang makan .. balik umah untung2 mak aku bole lahh tlg kawal pmakanan aku .. sbb aku neh da asalnye HANTU MAKAN .. sume pakai bedal jee ... last2 .. neh kena berpantang pulak .. da mcm org mengandung da haaa ... :P 

sekarang aku kat kg .. terjaga lahh sikit .. huhu ...
walaupun tgn neh tk bole nak gerak sgt tp still nak jugak update entry baru .. neh aku nk tunjukkn lahh gmbr ubat yg berharga RM140 tuh beserta slip MC 2 week .. ...
;
:
:
V



neh pulak tangan aku haaa ... yg da bertaburan bintang bintang nye ... 
:
:
:
V


baru lepas sapu ubat..tuh yg putih2 tuh ... 


p/s : okeh .. mata aku da strt mengantuk .. kesan ubat yg aku mkn tadi ... doakan aku cepat sembuh ye ..InsyaAllah ..  terima kasih :)  

2 comments: