tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Monday, December 5, 2011

:: Redup Je Mata Kau Si Comel ::

Assalamualaikum ...

selamat malam semua ... err .. mungkin agak lambat kott nak update entry .. ye lahh da pukul 11 stgh baru nak update entry .. :P

* sukahatiakulahnakupdateentrypukulbapekan *

saje je .. memandangkan aku tgh bosan bosan neh kan ... 
nak citer lahh ... pasal kucing neh ..
takpe mungkin ade setengah orang yg KURANG berminat dengan kucing.. mungkin dorg TAKUT / GELI dengan kucing ke .. 
tak pelik ..

aku bukan lahh nak kate aku neh SUKA SANGAT dengan kucing .. biase je .. kat rumah aku pon takde bela kucing .. 
nak kena pelangkung dengan bapak aku .. 
* bapak aku tak suka kucing laa =_= *
yelahh .. tk kate suka sangat dengan kucing.. TAPI bila tengok muka dorang ... mane tak nye.. bila aku keluar bilik nak g toilet ... mak aihhh ! bertiga tuh dok berbaris depan pintu bilik aku nak masuk ... aku tau korang lapar ... tapi tuh lahhh aku pon makan tak cukup kat hostel neh ... 
HUHU ... berjimat2 haaa ...

serius ! muka korang sangat2 lahhh meruntun kan jiwa aku ... sedih je muka kau ... pandai betul kau buat muka simpati eh anak anak kucing sayang ;D 

takpe lahhh ... kesian punya pasal.. aku keluarkan lahhh biskut ikan aku yang neh ...


ngeee :p

bila aku keluar je bilik ... sekor drpd depa tuh teruihhh serbu masuk dalam bilik aku ... jenuh aku nak ngajak keluar haa .... 
bila aku da letak kan biskut kat satu tmpt utk dorg makan ... yg ade cume sekor je kat situ.. yg lg 2 ekor dok landing depan bilik aku ... 

KONON MOGOK lahhh tuh ... =_=

" MAAF YE ANAK ANAK SEKALIAN IBU TAKDE IKAN GORENG BETUL BETUL NAK BAGI KAT KOME .. BISKUT BENTUK IKAN JE YANG ADE :D "

aku p agkt 2 ekor tuh yg sekor dok mengelamun .. yg sekor lg dok menjilat ekor nye .. aku angkat terus letak depan makanan ... 
cehhh ! ade sekor tuhh cium2 je .. lps tuh tayang muka KEREKS 

* muka yg agak memilih jugak lahh makan tuh =_= *

 takpe... lantak lahhh aku da bagi ... 
kau nak mkn taknak mkn terpulang lahh ye ... 
yg 2 ekor lagi dengan rakus nye melantak ...

LAPAR :D faham faham 

bila da kenyang dan BISKUT TUH TAK ABEH PON ! BERSEPAH JE LEBIH ! 
sabar je lahhh aku ... -_-

depa dok bermain main sesama adik beradik tuh ... main kuis kuis lahh .. cakar cakar lahh .. aucak aucak lahhh ... da penat tiga2 ekor tuh ... dorang pon carik lahh port baik punya nak landing .. 
nak tau kat mane ?
neh aku tunjuk .. 


cantik je nak baring atas kasut mahal ! =_=
bijak bijak ... 


yang neh rendah diri sikit ... carik selipar jamban je buat alas badan :P 
HEHE

takpe lahhh suke hati lahh ye korang nak tido mana.. asalkan korang tak kacau orang eh :)


p/s : walaupun kdg2 kucing neh ade yg nakal tapi try tengok muke depa lama2 ... tengok time depa tido .. confirm rase tersentuh n kesian ... 
aku rase mcm tuh .. tak tau lahh korang kan :)

4 comments:

  1. comel je biskut ikan....

    mesti sedap huhuuhu

    ReplyDelete
  2. semestinye sedap sedare azham :) try lahh rase

    ReplyDelete
  3. sedap nye biskut ikn..daa lme takk mkn..yummy..comel plk tuh..

    ReplyDelete