tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Monday, November 14, 2011

:: Disebalik Maksud " HAHAHA " ::

Assalamualaikum .. 

selamat pagi semua ! okeh tetiba aku rase minggu neh aku asyik terbangun awal pagi je ... ade je bnde yg mengganggu .. kalau tk lampu .. bunyi fon lahhh ... ape ape lahh .. STRESS ! 

tkpe lahh mungkin environment da bertukar dgn tmpt baru .. roomate baru .. sume keadaan baru tuh yg mcm agak tak selesa sikit kann ... :) insyaAllah lame2 okeh kot ..

entry kali neh aku nak cerita sikit lahh isu pasal penggunaan 
" HAHAHA " ..

ikut aku punye pandangan lahh kan ... aku dapat tafsirkan mcm2 maksud disebalik penggunaan " HAHAHA " 


ANTARANYA :

HAHAHA pertama :
 mungkin lahhh .. cerita atau sesuatu topik tuh agak KELAKAR ke kann :)

HAHAHA kedua :
 mungkin jugak .. cerita atau sesuatu topik tuh agak MEMBOSANKAN TAPI KITA NAK JAGA HATI DAN PERASAAN DIA punya pasal .. yelahh .. kawan baik lahhh katenye kann :P

HAHAHA ketiga :
 mungkin jugak .. cerita atau sesuatu topik tuh agak NTAH PAPE .. so .. kite layan kan je lahhh .. -_-

HAHAHA keempat :
 kadang kadang .. nak menunjukkan yg cerita atau sesuatu topik tuh sangat sangat MELUAT =_="

HAHAHA kelima :
 bole jugak ditafsirkan sebagai GELAK PERLI / SINDIR :P 
* aku lerr tuh selalu buat .. HAHAHAHHAHA *





kadang kadang aku pelik .. kenapa aku nak buat gelak HAHAHAHA tuh kat komen2 ke msj ke eh ? :P

* ahaaa .. aku je yg tau :D *


p/s : sesape yg agak2 terasa dgn gelak besar aku tuh .. agak2 korang aku mksd kn citer korang tuh mcm mane ? cek lerr kat atas eh ciri ciri nye :D 




No comments:

Post a Comment