tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Friday, February 11, 2011

:: Bus VS Roller Coaster ::

Assalamualaikum ... 

walaupon masih terase lg letih balik td .. aku nak jugak tulis entry baru kat sini ..HAHA..aku pnye blog kan..so aku pnye suke lahhh ... ngeee:P


neh aku nak citer neh ... pasal naek bas lahh kan .. korg2 pnh tak naek bas VS roller coaster ?? * bas yg menggile laju nye bile gerak tuh .. kalau ada selekoh tuh maen belok je .. BAEK punye lapp bhaiii .. kalah mat rempit tuh .. *aku kat dlm setengah mati rase .. drpd 1st naek sampai lahh kat stesen bas kuale selangor tuh aku tk benti2 ngucap...hoho ... sangat takut lahh .. * neh pengalaman aku nek bas laju lahh .. tuh pon bas loncat bese tuh... kalau bas express pe citer pulak erk ?? *tak tau nak komen lahh ..laju nye cm mane* ..


p/s : pape pon berhati-hati lahh di jalan raye..tak kat jalan raye pn..kat mane2 lahhh .. yg pntg nye jge diri masing2 erk .. 
ingat lahh orang yg tersayang .. ;D

3 comments:

  1. betul2..pemandu bas,sila ambil pertahian! heheehh =)

    ReplyDelete
  2. pertahian pon boleeee ...:P ngeh3.... itu lahh ... nak sound lebih2 die lg tue dr kite... tk ckp plk kang pape hal nnti kite jugak yg kne... ieh3...

    ReplyDelete