tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Wednesday, February 16, 2011

:: laksa OOO laksa ::

Assalamualaikum korang korang .. :) 

ehem ehem .. nak tulis entry baru lagi neh .. haaa...
aku nak tye korang lahh kn ... korang korang ade tak yg jenis "HANTU" laksa ?? teng teng teng ;) 

kalau aku..aku mmg ngaku yg aku bukan je "HANTU" laksa tp ntah lahh tak tau nak cakap lahhh ...HAHA...takde lahh aku mmg minat gila lahh mkn laksa neh... nak nak kalau laksa tuh baru buat n pedas kuah nye.. pas tuh da tau pedas.. tambah lagi dgn sambal belacan yg sememangnye pedas....fuhh !! mmg the best lahhh !!XD

mcm tadi aku bedal semangkuk laksa ..haaa neh pic nye sebelom aku mkn ... --->


ermm..tuh yg sebelum.. cube tengok yg da selepas nye pulak... -->


taraaa !! walaupun aku td time mkn mmg siap bertisu2 haaa... mane tak nye.. air mate kuar.. air hidung pon joint kuar sekali...ngeee.... mmg kaw2 lahh pedas nye... pehhh !!... 
pedas pedas cm mane pon aku wajib abehkan jugakk... kalau tak...rugi wooo .... hhoho:P

pedas mcm mane pon mmg tak serik lahhh aku nak makan lg..HAHA..
*madie madie..kau jgn mkn pedas sgt wehh..kau tuh da lahh ade gastrik..heee..tak serik2 betol ye kau madie*

ngeee....:P

p/s : sape yg gile pedas tuh..bole je nak mkn pedas TAPI... beragak lahh kan.. jgn men bantai je.. kang dtg kau GASTRIK kau baru tau...padan muke kau ! ngeh3 ..XP

6 comments:

  1. terjah sni~yiiiha.sdap laksa.haha

    ReplyDelete
  2. budak kampung : wuuu ...tq tq yahh sedare :) .. meh meh pekena laksa mak saya :)

    ReplyDelete
  3. ngeh3 ... tak bole control wehhh ... HAHA ... mak buat mmg licin lahhh :P

    ReplyDelete