tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Tuesday, February 15, 2011

:: keCEKODOKan ::

Assalamualaikum .. and petang petang semua !! XD

mula lahh neh .. tgn dok gatal nak conteng2 lagi entry baru neh .. hesy !! .. pasal pasal pasal ... nehhh haaa ..korg tgok pic neh .. 


haaa.... neh lahhh .. jemput jemput kentang bhase manis nye ..:P bhase rock nye CEKODOK ..ngeee XP.. neh kalau dpt mkn time ptg2 neh..pehhh !!! chantek sgt lahh ..lg2 lahh time ujan2 ...wahhhh....nak nak siap dgn teh o panas o kopi panas.. weeeeee..... best gile lahhh ...HAHA ..

aku baru je melantak tadi tp kt tmpt aku neh tk ujan lahh..so..suasane nye len sikit lahh kan...ngeee;) 

saje2 je..bosan2 kan.. tuh yg tgn neh gatal je nak godek2 pape kat dapur tuh .. jawe nye ckp "pasaran wae" ..huhu ... 


ieh3... sape cepat die dapat lahhh ..:P HAHA ...


tinggal seketul neh lahh yg jadi rebutan 3 tgn kat atas tuh ... kuang3 .. ape daaa.... *madie ! pegi lahh dapur sane ! masak lagi..kesian pulak aku nengok ..ieh3... :P* 




eh ?? tetiber mcd punye pic pulak yg kuar ... waaa....*madie madie..kau teringin nak mkn mcd pulak erk ?? ;P* ...
* a'ah... nak mkn mcd lahhhh :P*
lahhhh...pulak daa... ieh3....



p/s : rase nye mcm tkde kne mngena dgn topik cekodok yg aku citer kat atas tuh tp aku nak gitau jugak... 
"SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL :D" 


madie ! ingat..ptg neh kau kena kuar g kedai jap .. carik laksa sane ! nak masak laksa pulak neh ! .. =_="

No comments:

Post a Comment