tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Saturday, October 22, 2011

:: Hujan Ooo Hujan ::

Assalamualaikum ... 

yeahhhh !!!! aku kembali lagi ... :D hehe ... lame gak aku tak update entry lepas blog aku jadi ntah hape ntah ... tapi skrg neh .. blog aku da elokkkk daaaa !! suke suke suke !! :D 
* alah .. blog tak hebat mane pon tapi sayang lahh :) *

aku pon tak tau nak tulis hape .. sebab tak ade idea .. time ujan ujan neh beku sikit otak haaa ... hoho :P .. 
sekarang mmg musim tengkujuh eh ? tiap tiap hari ujan .. Alhamdulillah hujan itu rahmat :) 
tak ujan panas memanjang tak bole lahh jugak .. abeh lahh pokok2 tak de air nak minum haaa .. 
* okeh ayat ngek ngek sikit :D *


* cantik je tengok ujan turun .. indah nye kajadian ALLAH :) *

p/s : selamat kembali blog lame aku .. hehehe ... :P 
terima kasih pada Nurul Amira sbb tlg saya a.k.a adik tak same mak ayah ehhh ? HAHA :D .. 

No comments:

Post a Comment