tan tin tan tin

tan tin tan tin
Setiap Cerita ..Setiap Coretan .. Setiap Idea .. Setiap Luahan .. Setiap Lontaran .. Setiap Ilmu .. Setiap Maklumat .. Kita Berkongsi Bersama Di Sini :D

Friday, October 28, 2011

:: Kelim Tepi Karipap Adalah Kegemaran Aku ::

Assalamualaikum ... 

Hai hai semua :D pukul 2 stgh neh aku da dok menghadap lappy utk menconteng conteng entry baru lahh .. aku nak citer pasal ape ha ?? 

hmmm ... petang petang mcm neh dpt makan karipap panas memang BEST lahhh wokkk !! :D nak nak pulak karipap tuh besor besor then baru lepas goreng panas panas lagi ... fuhhh !!:)

citer pasal karipap neh .. baru je pagi tadi aku dgn mak aku dok buat karipap utk breakfast .. style mak aku bt karipap neh suke sgt buat besor besor .. bila da makan seketol terus kenyang .. 
-_-"
haish ! aku neh suke makan karipap yg comel comel :) baru bole makan bebanyak :P ngeeee

tugas aku cume isikan inti karipap then kelimkan tepi karipap tuh :D dulu mmg aku tak reti nak kelim tapi bila da try try try sampai lahh boleh kelim sendiri .. biase lahh mase 1st2 kelim tuh bila digoreng karipap nye terbukak .. HAHAHAHAHA :D 
* sah sah kena bahan dengan mak T_T

tapi aku tak heran da .. lame lame da tak terbukak daa .. 

time inti dimasukkan kat tepung yg dilenyek tuh .. aku tak bole nak snap pic lerr pulak .. tgn da penuh minyak haaa .. nak mintak tlg adik aku .. dorg dok sebok tgok bini2 ku gengster haaa -_-
sabor je lahhh .. 

hehe .. suke tengok bile aku da berjaya kelim karipap mcm neh .. taraaaaa !



 * ngeh ngeh ngeh ! :P *

da siap kelim kelim kumpul kumpul da banyak macam neh .. teng teng !


* da macam bentuk bulan sabit pulak .. :P *

da kumpul bebanyak karipap nye .. ape lagi ! goreng lahhh ! :)


* muaHAHAHA .. kena goreng sudaa :P *


da siap goreng ape lagi .. angkat biarkan sejuk kojap .. dan akhirnye makan lahhh !! :D


* kalau berniaga neh .. mesti masyukkkkk :D * 

abeh sudaaaaa :P 


p/s : siap settlekan karipap .. joint tengok bini2 ku gengster .. mak aihhhh ...elok lahh tuh tak pepasal dapat keluarga gengster .. keturunan sume gengster2 T_T .. * aku tau aku da ketinggalan tengok citer neh .. ape aku pedulik.. lantak aku lahh .. HAHA :D *

1 comment: